۳۰ بقعه متبرکه سمنان میزبان عزاداران سالروز رحلت رسول اکرم(ص) است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ۳۰ بقعه متبرکه و امامزاده در سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های معنوی و آیین‌های سوگواری دارند.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی گفت: بیش از ۱۳۰ امامزاده و بقاع متبرکه در استان سمنان وجود دارد که برخی امامزادگان در مناطق صعب العبور قرار دارد و بر همین اساس برگزاری مراسم سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در ۳۰ امامزاده و بقاع متبرکه درون محدوده شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۳۰ روحانی شامل روحانیون اعزامی، بومی و مستقر در بقاع متبرکه و امامزادگان برای برگزاری آیین های سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) همکاری دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: راه‌اندازی کاروان زیارتی در سه شهر سمنان، دامغان و شاهرود از جمله برنامه‌ها در سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

وی تصریح کرد: حضور عزاداران سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در قالب کاروان زیارتی از یک امامزاده به امامزاده دیگر به صورت راهپیمایی پیاده‌روی یا خودرویی برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار