مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور از ساعاتی پیش آغاز شده است و اوج ترافیک در بعد از ظهر امروز خواهد بود.

ایمان محرابی نیا گفت: در مسیر کرج _ چالوس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محدوده گچسر، محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه و هراز چم شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور آزادراه تهران _ شمال از ساعت ۱۱ تا ۱۷ شاهد ترافیک سنگین و راهبندان در قطعه یک و ترافیک سنگین در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه و هراز چم هستیم. 

وی گفت: در محور هراز مسیر رودهن – آمل از ساعت ۱۳ تا ۱۷ شاهد ترافیک سنگین و راهبندان خواهیم بود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محرابی نیا افزود:  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل امامزاده هاشم تا شاهاندشت و محدوده های وانا ، بایجان و سه راهی چلاو (در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل شاهاندشت تا گزنک ، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا دماوند و محدوده های فیروزکوه و پل سفید -در آزادراه قزوین - رشت محدوده های کوهین ، ملاعلی و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار  گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و زیاران تا زیباشهر ،آزادراه تهران- ساوه محدوده پرندک و محور سمنان – دامغان محدوده آهوان گزارش شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار