مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: زنان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در مراسمی با عنوان «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» تجلیل می‌شوند.

مهدیه السادات حسینی مطلق مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد در اولین نشست کمیته زنان دفاع مقدس، با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته اند، گفت: باید در برنامه‌های دفاع مقدس صبر و مقاومت زنان در پشت جبهه‌ها را به نسل امروز منتقل کنیم. 
 
حسینی مطلق با اشاره به تجلیل از زنانی که از دیروز تا امروز در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند، گفت: در مراسمی با عنوان «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در سالن شهید پاکنژاد، همزمان با سراسر کشور و به صورت مجازی با حضور رهبر معظم انقلاب از این زنان بزرگ تجلیل می‌شود. 
 
حسینی مطلق با اشاره به به اینکه فعالیت‌های کمیته زنان دفاع مقدس استان در قالب طرح گفتمان فاطمی و الگوی سوم زن مسلمان ادامه خواهد داشت، افزود: گفتمان فاطمی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و نقش زنان در تمدن نوین اسلامی در کشور آغاز شده و در استان یزد نیز ذیل این کمیته برنامه‌ها پیگیری می‌شود.

به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اولین نشست کمیته زنان دفاع مقدس در سال جاری با هدف بررسی برنامه‌های این کمیته در استان یزد تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.