معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیروگاه‌های خانگی را یکی از طرح‌های خوب کمیته امداد دانست و گفت: ۸۰۰ پنل خورشیدی توسط مددجویان این نهاد فعال شده است.

محمد رضا صادقی معاون امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش بیان کرد: تحول در کمیته امداد استان محسوس و به حسب شاخص ارزشمند است

وی با بیان اینکه استان سمنان در سال گذشته با تکیه بر مزیت‌های موجود، رشد اقتصادی سوم کشور را از آن خود کرده است، افزود: معرفی و هدفگذاری ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد برای فروش محصولات در پلتفرم‌های دیجیتال اقدامی نو و بزرگ است که باید تداوم یابد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین اهرم در رشد اقتصادی نیروی انسانی کیفی است، ابراز داشت: دو زنجیره ارزشی راهبردی در استان سمنان پیگیری می‌شود، زنجیره ارزشی راهبری خودرو و زنجیره ارزشی راهبردی اقتصادی دیجیتال است

صادقی با بیان اینکه پارک فاوا تکمیل شده است برای مددجویان سهمی در نظر گرفته شود، گفت: حمایت کمیته امداد استان سمنان از ۱۲ طرح دانش بنیان قابل تقدیر است.

وی همچنین گفت: اجرای ۸۰۰ طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد در امسال گامی در راستای توانمندی و تولید انرژی پاک و همچنین کمک به نیازمندان و مددجویان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.