معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به ارسال تخلفات این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها  پرونده تخلفات باشگاه  را به کمیته انضباطی ارسال کرده است، اظهار کرد:  ما بی اطلاع هستیم و  به طور رسمی  از سوی کمیته انضباطی  به ما ابلاغ نشده است. اگر احضاریه هم دریافت کنیم به صورت  قانونی و مستند طبق  آئین نامه و دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها  پاسخ  می‌دهیم.   به هر حال ما تخلفی نکردیم و کار قانونی انجام دادیم.  

دوام درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به خاطر برعهده گرفتن پرداخت مالیات گولسیانی تخلف کرده است، گفت: نه، این حرف‌هایی که می‌زنند باید مستند باشد.   در بند ۸ آئین نامه آمده است که درج مبالغ ارزی در قرارداد‌های اتباع داخلی مطلقا ممنوع است و آن کسی که این حرف‌ها را می‌زند برود این ماده را ببیند. به نظرتان گولسیانی بازیکن داخلی هست که این صحبت‌ها را زده اند. به علاوه پرداخت مالیات  برعهده مودی هست و  مفاد قرارداد محرمانه است و  رسانه‌ها این ادعا را مطرح کردند.  قرارداد‌های ما مستند و قانونمند است و اگر قانونی نبود از باشگاه سپاهان شکایت نمی‌کردیم. مگر می‌شود ما شکایت کنیم و فردای آن روز پاسخگو باشیم و عقل سالم حکم می‌کند.  

او در انتها گفت: هدایتی وکیل باشگاه پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی قدرتمند ظاهر شد و همه دست خالی به این جلسه آمده بودند، اما وکیل ما با لایحه و قانونمند صحبت کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار