معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از اجرای ۳۷۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان و غبارروبی گلزار شهدا در این ایام خبر داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبهاست که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده و ۳۷۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود، گفت: امسال برناهه‌های هفته دفاع مقدس با غبارروبی گلزار شهدا در ۳۰ شهریور آغاز و در ۳۱ شهریور رژه نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در قالب برنامه سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز و با سخنان رهبری معظم انقلاب به صورت وبیناری در استان برگزار خواهد شد، افزود: در هفته دفاع مقدس امسال عملیات والفجر ۹ بازسازی و نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس نیز برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم اجتماع بزرگ جوانان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری یادواره‌های شهدا و تکریم همسران رزمندگان دفاع مقدس را از جمله دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 زارع قائم مقام صدا و سیمای استان هم با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای هفته دفاع مقدس در معاونت‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، گفت:در این هفته علاوه بر پوشش رویداد‌های مختلف، ۶ عنوان برنامه تلویزیونی و ۱۸ عنوان برنامه رادیویی پخش خواهد شد.

در این جلسه که با حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه برنامه‌های خود در هفته دفاع مقدس پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.