مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک در فروشگاه های خرد و کلان آبادان اجراشد.

حمدالله پاکدامن رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی آبادان گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف توزیع و دسترسی دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها در کشور در حال اجرا است.

در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در آبادان عرضه می‌شود.

هم اکنون بیش ۵ هزار و ۶۰۰ فروشگاه‌های خرد و سوپر مارکت و ۴۵۰ فروشگاه بزرگ در خوزستان به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و سایر واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی شما جهت اتصال به این شبکه ثبت نام کنند.

علاوه بر دهک‌های یک تا سه و مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، دهک‌های سه تا پنج پس از استفاده از یارانه ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی برای خرید سبد کالابرگ از شارژ ۱۲۰ هزار تومانی اعتبار خود بهره‌مند شوند.

مشمولان این طرح می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی "شما" و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.