برقراری ۱۵۰ پرواز فوق‌العاده برای زائران ایام دهه آخر صفر در مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از برقراری ۱۵۰ پرواز فوق‌العاده، ویژه جابه‌جایی زائران ایام پایانی ماه صفر از مبدا و به مقصد مشهد خبر داد.

محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از پیش‌بینی افزایش قابل توجه زائران رضوی در دهه آخر صفر امسال خبر داد و گفت: از آنجا که فرودگاه مشهد دروازه ورودی گردشگران خارجی و زائران رضوی محسوب می‌شود، با پیگیری‌های شبانه‌روزی و توجه ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تا امروز شاهد صدور مجوز برقراری ۱۵۰ پرواز فوق‌العاده ورودی و خروجی به‌منظور جابه‌جایی زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهدمقدس هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی تاکید کرد: زائران علی بن موسی الرضا (ع) توجه داشته باشند که پرواز‌های فوق‌العاده به مقصد مشهد مقدس نیز از طریق سایت‌های رسمی و با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

امانی‌بنی با بیان اینکه در حال حاضر به‌طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست انجام می‌دهند که در ایام پیک مسافرتی به ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی می‌رسد، تاکیدکرد: با توجه به تقارن دو پیک زیارتی ایام آخر شهریور و دهه پایانی ماه صفر، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، آمادگی کامل به‌منظور استقبال از زائران داخلی و گردشگران خارجی را در این ایام دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با بیان اینکه فرودگاه مشهد در دهه آخر صفر امسال ضمن برپایی ۳ موکب با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعم از سرود، تئاتر خیابانی، دمام‌زنی و ... به استقبال از زائران رضوی می‌رود، خاطرنشان کرد: همچنین با توسعه تسهیلات و امکاناتی، چون پارکینگ خودروها، تجهیز نمازخانه‌ها و زیباسازی محیطی در پی ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی در خور شأن زائران دهه اخر صفر هستیم.

امانی‌بنی در ادامه بر پاسخگویی شبانه‌روزی مدیران و پرسنل فرودگاه مشهد به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) تاکید کرد و گفت: مدیران شرکت‌های هواپیمایی نیز در ایام پایانی ماه صفر پاسخگویی به مسافران و زائران را سرلوحه کار خود قرار دهند و در صورت بروز تاخیر در اولویت اول اطلاع‌رسانی سریع انجام شده و در صورت حضور مسافرین روسای ایستگاه‌ها باید پاسخگو باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار