همزمان با برگزاری آیین‌های عزاداری ۲۸ صفر، محدودیت‌های ترافیکی در حوزه‌های تردد و توقف وسایل نقلیه در شهر کرمان اجرا می‌شود. 

همزمان با برگزاری آیین‌های عزاداری ۲۸ صفر، محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور مرکز استان کرمان در حوزه‌های تردد و توقف وسایل نقلیه در شهر کرمان اجرا می‌شود.  

همزمان با شروع آیین‌های عزاداری ۲۸ صفر از ساعت ۶ و ۳۰  دقیقه صبح پنجشنبه ۲۳  شهریورماه ۱۴۰۲ از تقاطع پمپ بنزین شهید رجایی به سمت شمال (تا تقاطع ارم و بالعکس)، از تقاطع ارم به سمت شرق (تا تقاطع پاسداران و بالعکس)، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب (تا میدان شورا و بالعکس)، از سه راهی کامیاب ـ رضوانی نژاد به سمت جنوب (تا سه راهی پاسداران ـ رضوانی نژاد)، از میدان عاشورا به سمت جنوب تا تقاطع پاسداران و از سه راهی تامین اجتماعی ـ مصلی به سمت غرب تا تقاطع پاسداران محدودیت عبور و مرور موقت تا پایان عبور دسته‌های عزاداری اعمال می‌شود.

بدین منظور از عموم مردم و رانندگان خواسته شده است همکاری لازم را با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر عوامل انتظامی داشته باشند تا مراسم عزاداری رحلت پیامبر (ص) با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار