فرمانده انتظامی بافق از انهدام باند پنج نفره سارقان با ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: به دنبال وقوع سرقت باطری‌های کامیون و سرقت وسایل از معابر در ماه‌های گذشته مراتب به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی بافق قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی و پلیسی، باند سارقان که شامل سه سارق و ۲ مالخر بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق گفت: سارقان در بازجویی پلیسی، به سرقت باطری‌های کامیون، وسایل از معابر، کابل‌های تیربرق و اسپیلت‌های دکل‌های مخابراتی درشهرستان‌های بافق، بهاباد و یزد اعتراف کردند.

او با اشاره به ارزش اموال مسروقه بالغ بر سه میلیارد ریال، ادامه داد: برخی از اموال مسروقه در نیابت قضائی در یزد کشف و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و طی حکم قضائی سه سارق روانه زندان مرکزی یزد و ۲ مالخر نیز با وثیقه آزاد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان بیان کردند با توجه به اینکه اموال فوق بدون تجهیزات و رعایت موارد ایمنی رها شده بودند، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند که می‌طلبد شهروندان هشدار‌های پلیسی را رعایت و از رها کردن وسایل و اموال در معابر خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.