رئیس انجمن سازندگان شهر تهران گفت: با افزایش سرعت صدور پروانه‌های ساختمانی شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

 شهاب سعادت نژاد، رئیس انجمن سازندگان شهر تهران گفت:  سازندگان و انبوه سازان می توانند در کنار دولت به ساخت مسکن صنعتی و با کیفیت و سرعت بالا کمک کنند .

به گفته رئیس انجمن سازندگان شهر تهران اجرای این اقدام منوط به رفع موانع موجود است و در صورتی که سرعت صدور پروانه ها افزایش یابد و مبالغ مربوط به مالیات و بیمه و عوارض کاهش و قراردادها به صورت مشارکت و تهاتر انجام شود می‌توان به اجرای صنعتی سازی امیدوار بود.

او می گوید: در صورتی که  قیمت‌ها از حالت دستوری خارج شده تا بخش خصوصی و انجمن‌های فعال در صنعت ساختمان بتوانند با سرعت و کیفیت مناسب به ساخت با کیفیت مسکن کمک کنند ما شاهد تسریع در اجرای صنعتی سازی خواهیم بود.

وی گفت: در بحث صنعتی سازی نیز باید شرایط و امکانات لازم برای کارخانجات مربوطه فراهم شود چراکه سرمایه گذاری اولیه سنگین در بخش صنعتی سازی نیاز است تا  کار ساخت به صورت پیوسته ادامه پیدا کند و موانع بر سر راه تولید برداشته شود.

او تاکید کرد: برگزاری همایش و اجلاس ها با حضور سازندگان و انبوه سازان با محوریت صنعتی سازی و پروژه های نهضت ملی مسکن خود نقش بسیار مهمی در اجرایی شدن و رفع موانع در این طرح دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار