یک مامور نیروی انتظامی در استان هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید. 

سرهنگ موسی عرب معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: درساعت ۹ صبح مورخه (۱۴۰۲/۰۶/۲۱) مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سیاوشی مهربونجی شهرستان سیریک در محور سیریک _ جاسک به یکدستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ عرب گفت: راننده خودرو با بی توجهی به ایست مأمورین از محوطه ایست و بازرسی خارج گردیده که در این حین دو نفر از مأمورین با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو نموده که متأسفانه راننده توجهی کرده و با حرکات مارپیچ قصد زیر گرفتن مأمورین را داشته که نظامیان مذکور به دلیل انسداد جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کرده اند.

در این حادثه، هر دو مأمور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوان یکم علی اولاد حسین به علت شدت جراحات وارده در صحنه، به فیض شهادت نائل گردید.

سرهنگ عرب از دستگیری راننده تریلی و توقیف خودرو خبر داد.  

از ابتدای سال جاری تاکنون این چهارمین شهید فراجا در هرمزگان است که در درگیری با قاچاقچیان جان خود را از دست می‌دهد.

شهادت مامور نیروی انتظامی استان هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان

سرهنگ شهید مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار در آب‌های نیلگون خلیج فارس بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهید سرگرد سعید مریدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان نیز ۲۱ فروردین ماه امسال در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید و سومین شهید نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان سرگرد شهید محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندرلنگه است که ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهرستان سیریک در ۱۷۵ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
با سلام . تریلی حامل بولدوزر یکی از شرکتهای فعال در آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان و دارای مدارک قانونی بوده و اصلا قاچاق نبوده . راننده یک دفعه می بینه که دو موتورسوار با لباس شخصی و اسلحه درحال تعقیبش هستند و فکر می کنه که سارق اند .چندین گلوله هم به تریلی خورده .شما بودی توقف می کردی ؟