آغاز خط‌کشی معابرکرمان در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، از خط‌کشی معابر شهر در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

وحید خلیفه گفت: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، خطوط عابر پیاده نزدیک مدارس را خط‌کشی و سرعت‌گاه‌های نزدیک به این مراکز آموزشی را رنگ‌آمیزی کرده است.

او از شست‌وشوی تابلو‌های شهری و توقف صدور مجوز حفاری در معابر اصلی شهر در ۱۰ روز آغازین مهرماه خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان گفت: تعمیر و اصلاح چراغ‌های راهنمایی‌ورانندگی چهارراه‌های سطح شهر نیز، برای رفاه بیشتر شهروندان در آغاز سال تحصیلی جدید توسط این سازمان، اجرا شده است.

خلیفه، از ورود و خروج دانش‌آموزان ۸۸ باب مدرسه از معابر اصلی، خبر داد و گفت: این مدارس با درنظرگرفتن معیار‌های مختلف، الویت‌بندی و محدوده اطراف آن، برای عبور و مرور دانش‌آموزان، ایمن‌سازی می‌شود.

او با بیان اینکه خط‌کشی‌های عابر پیاده در حال‌حاضر، با رنگ استاندارد ترافیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: در معابری که تابلوی شهری وجود ندارد و یا کمبود دارد، تابلو‌های مورد نیاز براساس استاندارد ترافیکی نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری، از شهروندان خواست با رعایت قوانین ترافیکی و راهنمایی‌ورانندگی، به اجرای برنامه‌های ترافیکی یاری برسانند و به فرزندان خود برای استفاده صحیح از خطوط عابر پیاده و عبور ایمن از معابر، آموزش دهند.

خلیفه با اشاره به زمان‌بربودن خط‌کشی معابر، به‌دلیل حجم بالای کار از صبوری شهروندان کرمانی به‌خاطر ایجاد ترافیک‌های احتمالی تا یایان خط‌کشی معابر، قدردانی کرد.

برچسب ها: معابر ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار