پایان جلسه کمیته انضباطی پیرامون شکایت از سپاهان

جلسه کمیته انضباطی پیرامون شکایت از سپاهان با خروج مدیرعامل استقلال به پایان رسید.

علی خطیر اولین کسی بود که از جلسه کمیته انضباطی خارج شد و خود را در محاصره خبرنگارانی دید که به هر قیمتی که شده میخواستند از او یک مصاحبه بگیرند.

خطیر در حالی که جمله «ممنوع کردند» را تکرار می‌کرد، سوار خودرو شد، اما مدام خبرنگاران از او سوال می‌کردند که آیا نتایج تغییر می‌کند؟

این جملاتی است که خطیر به زبان آورد: «امیدوارم کمیته انضباطی یک رای خوب و در شان فوتبال ایران بیاورد. انشالله کمیته انضباطی حکم بدهد. به خدا ما را ممنوع کردند و چهار ساعت در این مورد صحبت کردیم.»

مدیرعامل استقلال سپس در حالی که با تمام سعی و تلاش در خود را بست، محل را ترک کرد و رفت.

جلسه رسیدگی کمیته انضباطی در خصوص دعاوی صورت گرفته از سوی باشگاه‌های پیکان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس به طرفیت باشگاه سپاهان با حضور دکتر ابوالفضل حسن زاده محمدی (رییس کمیته انضباطی)، محمدرضا ساکت (مدیرعامل سپاهان)، علی خطیر (مدیرعامل استقلال)، احمد مددی (مدیرعامل پیکان) و هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل تراکتور) به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس، نماینده کمیته ناظر بر قرارداد‌ها و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بعدازظهر امروز (سه شنبه ۲۱ شهریورماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

ابوالفضل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی درباره این نشست عنوان کرد: اظهارات و دفاعیات تمامی باشگاه‌ها استماع گردید و براساس محتوایات پرونده پس از بررسی و جمع بندی اتخاذ تصمیم خواهد شد و از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال رای اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار