استاندار سمنان گفت:۱۰ هزار میلیارد ریال وام از محل تبصره ۱۶ به حوزه تعاونی‌ها در استان پرداخت شد و تقویت پرداختی‌ها در این بخش پیگیری می‌شود.

هاشمی  در جشنواره تقدیر از تعاونی‌های برتر استان سمنان گفت: هدایت، حمایت و نظارت، رویکرد اصلی و جدی دولت سیزدهم‌ در راستای توسعه و تقویت تعاونی در کشور است و در استان سمنان نیز در این‌ مسیر گام برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از سه‌هزار شرکت تعاونی با ۴۷ هزار عضو در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد بیش از هزار و ۱۰۰ شرکت تعاونی فعال هستند.

وی ادامه داد: بهترین و بالاترین سرمایه مورد نیاز برای شکل گیری یک کارگروهی و جمعی، ایجاد تعاونی و حرکت موفق به سمت اهداف، اعتماد و اطمینان اعضا به یکدیگر است.

هاشمی اضافه کرد: هرجا کار در قالب شرکت‌ تعاونی شکل گرفت و پیش رفت، موفقیت‌های مطلوب در کشور و استان حاصل شد و بر همین اساس، باید توسعه تعاونی ‌ها برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و جمع کردن سرمایه‌های خرد مورد توجه باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: بخش تعاون در اجرای قانون مولدسازی اموال مازاد دولتی مورد توجه قرار بگیرد.

جعفر کاشانی در این جشنواره تصریح کرد: میدان‌دادن به تعاونی‌ها اقدامی ارزشمند برای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و در راستای عدالت اجتماعی، اقتصادی، مسئولیت‌پذیری و ایجاد اشتغال است و انتظار می‌رود بخش‌های مختلف برای توسعه تعاونی در استان سمنان همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.