استاندار سمنان:

مدیران باذوق‌ترین افراد را برای روابط عمومی‌ها تعیین کنند

هاشمی با اشاره به اهمیت موضوع بازگویی دستاوردهای دولت گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هوشمندترین افراد را برای روابط عمومی در نظر بگیرند.

هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان با تاکید بر اینکه مدیران بهترین، ‌هوشمندترین و باذوق‌ترین فرد را پس از خودشان به عنوان مسئولان روابط عمومی تعیین کنند، گفت: این مساله اهمیت زیادی دارد، گاه برخی مسوولان آنقدر که برای معاونت‌ها اهمیت قائل می شوند، به روابط عمومی توجه لازم را ندارند.

وی با اشاره به اینکه گاهی مدیران نفر دهم دستگاه خود را به عنوان روابط عمومی تعیین می کنند، تاکید کرد: تعیین افراد در حوزه روابط عمومی نباید تنها برای خالی نبودن عریضه باشد و گاه دیده می شود فردی در مناصبی مانند مسوول دفتر و یا دیگر بخش‌ها به عنوان روابط عمومی در نشست‌ها معرفی می شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها با مساله جهاد تبیین گره خورده که نشاندهنده اهمیت این جایگاه است، ابراز کرد: انتظار می رود بیان دستاوردها و اطلاع رسانی‌ها از خدمات فقط به هفته دولت ختم نشود، زیرا وظیفه اصلی مدیران مردم‌داری و مردم‌داری است.

وی سمنان را استانی دارای امنیت پایدار دانست و تاکید کرد: خودمراقبتی و خودمحافظتی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید در اولویت قرار گیرد و تنها به پایش تصویری اکتفا نشود.

وی بیان کرد که اشراف اطلاعاتی در استان سمنان مطلوب است، عده‌ای بیدارند که امنیت پایدار در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار