دختران تکواندوکار مازندرانی از امروز کار خود را در المپیاد استعداد‌های برتر کشور آغاز می‌کنند.

چهارمین دوره مسابقات المپیاد تکواندو دختران استعداد‌های برتر کشور به مدت ۲ روز، امروز و فردا ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه در سالن ۶ هزار نفری شهر تبریز برگزار می‌شود که در روز نخست، مبارزات اوازن فرد (۴۲ -، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم) برگزار می‌شود.

تارا نوروزی، مهدیه رستمی، زهرا کاویان، آیناز نصیری و تینا کفشگر نمایندگان استان در روز نخست رقابت‌ها هستند.

در وزن ۴۲- کیلوگرم تارا نوروزی در گام نخست حریفی از سیستان و بلوچستان را پیش دارد و در مرحله بعد باید به مصاف برنده کرمانشاه و قم برود.

مهدیه رستمی در ۴۶- کیلوگرم، به مصاف حریفی از لرستان می‌رود و در صورت برتری برنده بازی همدان و سیستان و بلوچستان را پیش رو دارد.

زهرا کاویان نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم مازندران در مرحله نخست باید با نماینده استان چهار محال بختیاری مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده بازی خراسان شمالی و بوشهر برود.

در وزن ۵۹- کیلوگرم آیناز نصیری ملی پوش مازندرانی که در روز‌های اخیر از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته، مبارزه خود را با حریفی از اردبیل آغاز می‌کند پس از آن حریفانی از سمنان و کرمانشاه را پیش رو دارد.

آخرین نماینده از اوزان فرد تینا کفشگر در وزن ۶۸- کیلوگرم است که در مبارزه نخست نماینده گیلان گیلان‌ را پیش رو دارد و در صورت برتری باید مبارزه خود را با حریفی از بوشهر پیگیری کند.

فردا و در روز آخر مبارزات اوزان زوج پیگیری می‌شود.

هدایت تیم نوجوانان دختر به عهده سوسن حاجی پور به عنوان سرمربی است، مهسا تقوی به عنوان مربی وی را یاری می‌کند و عالمه خورشیدی سرپرستی تیم را به عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.