صدا و سیمای خراسان جنوبی برای دهه‌ی پایانی صفر برنامه‌های ویژه تدارک دیده است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: سیمای خاوران در کنار پخش برنامه‌های زنده از قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس با برنامه "در سوگ آفتاب" به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی مودی در کنار مخاطبان همیشه همراه خود است.

آینه دار افزود: ویژه برنامه زنده " در سوگ آفتاب" از روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در دو نوبت صبح و شب با موضوع سیره و سبک زندگی پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به روی آنتن شبکه خاوران می‌رود.

وی گفت: ارتباط زنده و تهیه گزارش از عزاداری هیئت‌های مذهبی استان در مشهد مقدس و عزادارانی که در مسیر پیاده روی به سمت مشهد و موکب‌های مستقر در طول مسیر زائران، ارتباط با حرم مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم طبس، دعوت از مداحان و ذاکران اهل بیت و کارشناسان مذهبی برجسته استان و دعوت از خادم یاران حرم مطهر رضوی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: "خراسان در سوگ"، "باپای دل" و " مدینه در سوگ" به تهیه کنندگی علی جعفری جم و تکتم اعتبار و فاطمه زهرا روزی هم عنوان سه ویژه برنامه رادیو خاوران در دهه پایانی صفر است که از صدای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: "سرکوه بلند " با موضوع اشعار محلی، تعزیه‌ها و شبیه خوانی‌های خراسانی در وصف امام رضا (ع)، نمایش‌های بلند رادیویی، مشاعره، مستند، و برنامه چهل حدیث نبوی با هدف بیان گزیده‌ای از احادیث پیامبر گرامی اسلام به انتخاب شهید مطهری از دیگر برنامه‌های رادیو خاوران در دهه پایانی صفر است.

وی گفت: پوستر، موشن گرافیک، ویدئو و پادکست و انتشار تولیدات مردمی از عزاداری‌ها در دهه پایانی صفر هم بخشی از برنامه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی است.

مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: معاونت خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در کنار پوشش برنامه‌های دهه پایانی صفر در استان و تهیه گزارش‌های تولیدی تبیینی ارتباط با خبرنگار اعزامی صدا و سیمای خراسان جنوبی مستقر در مشهد مقدس را نیز در دستور کار خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.