فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس در ۲۰ روز گذشته پنج باند سرقت سیم و کابل منهدم و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با توجه به اینکه وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق شبکه هوایی در نقاط مختلف شهر یزد و تخریب صورت گرفته باعث آزار و اذیت و مردم می‌شد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس یزد قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین خصوص تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی در کلانتری‌ها و پلیس آگاهی استان یزد تشکیل شد و با گشت زنی‌های ویژه در ۲۰ روز گذشته پنج باند سرقت شناسایی و ۱۵ نفر از اعضای این باند‌های سرقت دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس، تمامی سرقت‌های کابل و برق رخ داده در این مدت کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 

سردار بهدانی فرد گفت: از دستگاه‌های دولتی به خصوص شرکت برق انتظار داریم تا اقداماتی را در خصوص پیشگیری از سهولت در سرقت سیم و کابل برق انجام دهد. 

او تصریح کرد: پلیس مصمم است هر گونه سرقتی که در استان یزد رخ می‌دهد به ویژه سرقت‌هایی که باعث تخریب و خسارت به اموال مردم می‌شود را کشف و سارقان را دستگیر کند که تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این حوزه رخ داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار