مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت:ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اجرای ویژه برنامه ملی "حماسه جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز " در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.

سرهنگ خواست خدایی در نشست برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های این هفته یک روز قبل‌تر با برگزار‌ی ویژه برنامه ملی حماسه جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در یاسوج آغاز می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  افزود: در این برنامه که همزمان با سراسر کشور ۲۹ شهریور برگزار می شود از ۴ هزار رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس تجلیل می شود.

وی ادامه داد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، رونمایی از آثار مکتوب و هنری با موضوع جبهه و جنگ و مقاومت از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست گفت: ملاک عمل در برنامه‌ها کیفی سازی، عمق بخشی و اثر گذاری بر ذهن مخاطبان خواهد بود.

هاشمی افزود: باید از برنامه‌های بی محتوا پرهیز کرد.

وی با تاکید براینکه استان به نسبت جمعیت و مساحت مقام نخست کشور را در حضور و نقش آفرینی دوران دفاع مقدس دارد، گفت: متاسفانه فعالیت‌های فرهنگی تاکنون نتوانسته نام و جایگاه استان را به اندازه نقش و شایستگی اش برجسته و معرفی کند.

۳۱ شهریور تا شش مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.