بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا از سال ۱۴۰۰ تاکنون تعیین تکلیف شده که رشد ۳۱ برابری نسبت به سال‌های قبل داشته است.

علی جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان اصفهان گفت: از بدو تاسیس سازمان اموال تملیکی تا سال ۱۴۰۰ حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان و یک سال و نیم گذشته ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد.

وی افزود: حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد این رشد مبلغ تعیین تکلیف اموال به‌دلیل تورم است، اما عملکرد و رشد ۳۱ برابری نشانه همگرایی و تعامل و سیاست‌گذاری علمی در سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: فروش اموال تملیکی این سازمان هم حدود ۴۰۵ درصد رشد داشته و اعاده کالا‌های متروکه نیز حدود هزار درصد رشد داشته و کالا‌ها به‌دست صاحبان آن‌ها رسیده است.

جمشیدی افزود: مجموع انبار‌های مورد استفاده این سازمان با احتساب محوطه و سوله‌ها تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار متر مربع بود که از این مقدار حدود ۵۸ هزار متر مربع تملیکی و ۸۰ درصد آن‌ها استیجاری بود.

در این مراسم که در سالن شهید سلیمانی دانشگاه اصفهان برگزار شد و مهدی قربانی مدیر قبلی تجلیل شد و رحیم بهادری به عنوان مدیر کل اموال تملیکی استان اصفهان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.