معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: برای اولین بار حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان (۱۳۸۰میلیارد تومان) بودجه تعمیر و بازسازی در تابستان به دانشگاه‌ها واریز شد.

علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم امروز در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: به زودی بودجه تعمیر و تجهیز به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

خطیبی با قدردانی از توجه و تاکید همیشگی مقام معظم رهبری در حمایت از علم و فناوری گفت: با موافقت رهبر انقلاب اسلامی صد میلیون یورو از محل صندوق توسعه به تجهیزات آزمایشگاهی اختصاص یافت و در حال انجام کار‌های اداری تخصیص آن بودجه هستیم. 

وی خطاب به روسای دانشگاه‌ها توصیه کرد که از فرصت توافق صورت گرفته میان وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن برای ساخت خوابگاه متاهلین استفاده کنند.

خطیبی گفت: زمین و اراضی دانشگاه می‌تواند به عنوان رهن وام استفاده شود که این شرایط ایجاب می‌کند فعالیت ساخت خوابگاه متاهلین را شروع کنیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه‌های یزد، ارومیه، رازی و کرمان به عنوان دانشگاه‌هایی یاد کرد که در زمینه احداث خوابگاه متاهلین شروع خوبی داشته‌اند. 

وی گفت: از جمله اقدامات ما که در پنج ماه گذشته انجام شد پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان پژوهانه اعضای هیئت علمی با سابقه کمتر از پنچ سال و ۶۰ میلیارد تومان پژوهانه اساتید برتر و نمونه بود که بازخورد خوبی در جامعه علمی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار