استاندار مازندران با اعلام اينکه ذکر همه شهدا حمد و ثناي خداوند تبارک و تعالي بود، گفت: اعتقاد به حق و اولياي حق چنان مردان حق باوري را پرورش داده است که تاريخ را با نام خود مزين مي‌کنند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل روابط عمومي استانداري مازندران، سيد علي اکبر طاهايي، استاندار مازندران در يادواره سرداران و ۱۵۰ شهيد بخش کياکلا که با گرامي داشت ياد و خاطره خلبان شهيد کشوري و پاسدار شهيد صمصام طور برگزار شد با اشاره به اينکه يادآوري نام، ياد و خاطره شهدا درس آموز است همگان را به تتبع و تعميق در اين درس آموزه‌ها فراخواند.
استاندار مازندران با اعلام اينکه ذکر همه شهدا حمد و ثناي خداوند تبارک و تعالي بود، بيان داشت: اعتقاد به حق و اولياي حق چنان مردان حق باوري را پرورش داده است که تاريخ را با نام خود مزين مي‌کنند.
وي افزود: اين عمل نيکوي شهيدان بود که اين گونه آنان را جاودان ساخته است.
طاهايي گفت: فرياد شهدا که امروز در کشورهاي منطقه طنين انداز شده است پيام انقلاب اسلامي و محصول استواري آن‌ها بر حق طلبي و حق خواهي مي‌باشد.
طاهايي با اشاره به اينکه توصيه شهدا درک زمان‌شناسي و ماندن در مسير ولايت بود، اظهار داشت: اطاعت از رهبري جزو مهم‌ترين و محوري‌ترين وصاياي شهداست.
در اين مراسم با حضور طاهايي از خانواده‌هاي شهداي هوانيروز با اهدا لوح تقدير شد.
استاندار مازندران در ادامه با حضور در منزل جانباز شهيد مرتضي زنده دل با فرزند، همسر و خانواده اين شهيد قائم شهري ديدار کرد.
بسيجي شهيد مرتضي زنده دل در سال ۶۴ در عمليات قدس ۳ با اصابت ترکش از ناحيه سر مجروح شد و پس از ۲۶ سال در دي ماه سال جاري در زادگاه خود به قافله شهدا پيوست. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.