دبیر اجرایی سوگواره بین‌المللی مهر محرم گفت: آثاری ارسالی از پنج کشور در نمایشگاه عکس منتخب این سوگواره اکنون در آستان قدس رضوی برپا است.

میثم قدس پور  دبیر اجرایی سوگواره بین‌المللی مهر محرم گفت: نمایشگاه عکس‌های منتخب «سوگواره بین‌المللی مهر محرم» از روز شنبه در نگارخانه موزه مرکزی آستان قدس رضوی با حضور مدیران ارشد آستان قدس رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از اصحاب رسانه، هنرمندان و زائران رضوی گشایش یافت.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی عکس منتخب هیات داوران مربوط به چهاردهمین سوگواره بین‌المللی مهر محرم از ۴۰ عکاس شامل ۳۶ تک‌عکس و چهارمجموعه عکس در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم و زائران قرار گرفته است.

دبیر اجرایی «سوگواره بین‌المللی مهر محرم» گفت که این برای پنجمین دوره متوالی است که نگارخانه رضوی میزبان برپایی نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره مهرمحرم شده است و آثاری از مراسم عزاداری کشور‌های عراق، بحرین، انگلستان، هندوستان، عربستان سعودی و استان‌های مختلف ایران در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس مهر محرم از هجدهم تا ۲۷ شهریور از ساعت ۸ تا ۱۷ در نگارخانه رضوی موزه مرکزی در صحن کوثر حرم مطهر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان به هنر عاشورایی است، ادامه داد: پویش عمومی شانزدهمین سوگواره ملی مهر محرم نیز با موضوع پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی فراخوان داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.