معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در پنجمین پویش مشق احسان ۷ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: پنجمین پویش مشق احسان با هدف تهیه و توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر در مناطق کم‌برخودار استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به مسئله‌محور بودن اقدامات بنیاد احسان و متناسب بودن پویش‌ها با نیاز‌های روز جامعه، این پویش طی روز‌های آینده صورت می‌گیرد از آنجایی که در سال‌های گذشته نیز به نسبت جمعیت در پویش مشق احسان پیشتاز بودیم، در تلاش هستیم تا برگزاری این پویش‌ها در سطح استان تدوام داشته باشد.

ابراهیمی گفت: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک‌کن، مداد تراش، مداد رنگی، لیوان، جامدادی و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود پنج میلیون ریال است که هفت هزار و ۵۰۰ بسته با مشارکت گروه‌های جهادی، مراکز خیریه، مساجد و ... بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخودار توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اضافه کرد: دانش‌آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه‌های جهادی، مساجد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزشی و ارتباط با مدارس شناسایی و معرفی می‌شوند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.