رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون ۹۹/۱۹ درصد پلاک گذاری انواع ماشین آلات کشاورزی در این استان انجام شده است.

موسی بابایی کیا رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در راستای هدفمندی مصرف سوخت ماشین آلات و ادوات کشاورزی تاکنون ۱۱ هزار و ۵۹۳ دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی در این استان پلاک گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین انجام شده است افزود: این میزان ماشین آلات کشاورزی شامل انواع تراکتور و تعدادی کمباین و چاپر است.

تعداد کل ماشین آلات بخش کشاورزی استان ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه است که با این مقدار از پلاک گذاری، استان قزوین را در رتبه برتر سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور قرار داده است.

بابایی‌کیا یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه تراکتور، ۱۳۵ دستگاه کمباین و ۵۶ دستگاه چایر در استان پلاک گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی برای پلاک گذاری به راهور معرفی شده که بعد از طی مراحل قانونی عملیات پلاک گذاری انجام می‌شود.

به گفته وی؛ پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در سطح شهرستان‌های این استان اجرا می‌شود که از این میزان ماشین آلات کشاورزی یاد شده در سال جاری بیشترین پلاک گذاری مربوط به تاکستان و بوئین زهرا است.

وی از کشاورزان دارای ماشین آلات فاقد پلاک استان خواست: برای پلاک گذاری ادوات به مرکز جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه و مراحل پلاک‌گذاری را زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.