افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا اذعان کرد نهایت ضد حمله اوکراین چیزی بیشتر از آنچه اکنون می بینیم، نیست و ارتش این کشور ضعیف شده است.

 اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در اظهاراتی به ضد حمله اوکراین اشاره کرد و با بیان اینکه نهایت این ضد حمله چیزی بیشتر از این نیست، گفت: من فکر می‌کنم ضد حمله نیرو‌های اوکراینی در همین حد بود و ما به سطح بالای این درگیری رسیده‌ایم.

به گزارش اسپوتنیک، ریتر تاکید کرد: اوکراین هرگز ارتشی نخواهد داشت که به اندازه ارتش این کشور در زمان شروع ضدحمله کی‌یف علیه مسکو باشد.

این بازرس تسلیحات سازمان ملل با اشاره به تلفات بالای نیرو‌های اوکراین در جریان ضد حمله علیه نیرو‌های روسیه، افزود: نیرو‌هایی که در جریان این ضد حمله جان خود را از دست داده‌اند، هرگز جایگزین نخواهند شد.

وی گفت: بنابراین من فکر می‌کنم واقعیت کاملا جدیدی در غرب در مورد عدم امکان دستیابی به اهداف خود از ضد حمله اوکراین وجود دارد به ویژه اگر لازمه دستیابی به این اهداف این باشد که ارتش اوکراین بتواند این نوع حمله در مقیاس بزرگ را حفظ کرده و تداوم بخشد.

ریتر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم نهایت ضد حمله نیرو‌های اوکراینی در همین حد بود و چیز بیشتری نیست و ما به سطح بالای این درگیری رسیده‌ایم.

افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا تصریح کرد: به اعتقاد من دستاورد‌های این ضد حمله برای کی‌یف هرگز بهتر نخواهد شد و افزایش نخواهد یافت، زیرا آن‌ها هرگز ارتشی نخواهند داشت که به اندازه ارتشی که در زمان شروع این ضدحمله به میدان جنگ فرستادند، توانمند باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار