رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های دولتی موظفند در راستای اجرای مصوبه ایجاد خط ارتباط کاری با شرکت‌های دانش‌بنیان از این شرکت‌ها حمایت بعمل آورند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت، از همه نهادها، سازمان‌ها و افرادی که در مدت برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، در عراق و ایران، به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کرده و در تبدیل این آیین مذهبی به حماسه‌ای بزرگ و تمدن‌ساز نقش داشتند، قدردانی و تمجید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به فرارسیدن روز‌های پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) و اشتیاق مردم برای مشرف شدن به زیارت امام رئوف در این ایام، از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران مرتبط خواست که تمام توان و تلاش خود را برای تسهیل تشرف مردم به این مناسک معنوی به‌کار گیرند.

رئیسی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دلخراش زلزله در کشور مغرب، یاری رساندن به برادران دینی و مردم مسلمان این کشور را وظیفه‌ای اسلامی و انسانی برشمرد و مقرر گردید هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم مغرب اقدام کند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور درباره افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان همکار با وزارت نیرو به ۹۰۰ و شرکت‌های همکار وزارت نفت به ۵۰۰ شرکت و نیز ۶ برابر شدن حجم قرارداد‌های منعقد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی با شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی موظفند در راستای اجرای مصوبه ایجاد خط ارتباط کاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، در ابعاد مالی و حقوقی از این شرکت‌ها حمایت به‌عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک مسلمان به داد ما برسه
۱۱:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام ایا دولت موظف است از کارمندان خود حمایت کند یا نه؟چرا دولت به من کارمند سازمان اموزش فنی وحرفه ای که 2سال هست داد میزنیم به داد ما برسید توجه نمیکند چرا بایدکارمند دولت با27سال سابقه شرمنده خانواده باشد چرا در مملکت اسلامی دریافتی کارکنان این همه با هم تفاوت داشته باشدچرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
جناب ریس جمهور بازار گوشت را دریابید .
مردم به هیچ عنوان توان خرید گوشت ندارن .
آنقدر گوشت وارد کنید که به تعادل برسد
آخرین اخبار