مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ مشترک برق در اهواز مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش صرفه‌جویی شدند.

 عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز  به اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در اهواز از ابتدای خردادماه امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح کار‌های گسترده تبلیغاتی در بخش‌های مختلف رسانه‌های جمعی انجام شد که در این زمینه شاهد جلب مشارکت و همراهی بسیار خوبی از سوی شهروندان اهوازی بودیم.

او  افزود: با اجرای این طرح، تا نیمه شهریورماه ۲۷۹ هزار و ۷۰۹ مشترک مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش صرفه‌جویی شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز  می‌گوید: با همراهی و همکاری مناسب شهروندان اهوازی در تابستان گرم امسال بار شبکه مدیریت شد و از محل صرفه‌جویی‌های انجام شده توسط مشترکان، کمبود پیش آمده ناشی از تولید جبران شد و اجرای برنامه زمان‌بندی خاموشی به حداقل رسید.

آقای عباس شیاری  با بیان اینکه بدون اعمال خاموشی با برنامه موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم، ادامه داد: از ابتدای خردادماه تا ۱۵ شهریورماه امسال، ۱۴۰ برنامه صرفه‌جویی و راهکار‌های عملیاتی اجرایی شد و جلب مشارکت مردم را به دنبال داشت که نتیجه نهایی آن کاهش مصرف برق نسبت به پارسال بود.

 

او  از شهروندان اهوازی بابت کاهش مصارف در فصل گرم تشکر  کرد و گفت: شهروندان اهوازی، علی رغم ناترازی و کمبود برق ناشی از تولید، صنعت برق کلانشهر اهواز را همراهی کردند و کاهش مصارف غیرضروری و مدیریت بهینه مصرف برق را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ اهوازی‌ها حدود ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی در قالب قبض برق رایگان و بستانکاری در صورتحساب را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.