۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح مجموعه ورزشی تختی شهرکرد اختصاص یافت.

موعود بنیادی‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند بازسازی و نوسازی بخشی از مجموعه ورزشی تختی شهرکرد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ۱۴۰۲ برای تکمیل این طرح اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ورزش و جوانان استان و ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید


بنیادی‌فرد با اشاره به برنامه‌ریزی به‌منظور تبدیل چمن زمین تختی شهرکرد به چمن‌مصنوعی افزود: این طرح ارائه خدمات بهتر در حوزه ورزش چهارمحال و بختیاری را به‌دنبال دارد و باعث برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی و تیم‌های پُرطرفدار در استان می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌منظور ایجاد انگیزه بین ورزشکاران چهارمحال و بختیاری برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است.

بنیادی‌فرد گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به ورزشکارانی که نشان طلا کسب کنند چهار قطعه سکه، به دارندگان نشان نقره سه قطعه سکه و به دارندگان نشان برنز در مسابقات آسیایی ۲ قطعه سکه هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری برای عملیاتی شدن احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد تاکید کرد: روند اجرای این طرح از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار