کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۳۹۴ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: بعد از فروکشی هیجان فروش دیروز امروز شاهد بازاری متعادل همراه با نوسانات بودیم.

او افزود: فشار فروش خاصی در بازار وجود نداشت و منفی‌های پایین سهام بزرگ، توسط سفارش‌های خرید حمایتی بازارساز پوشش داده شد بعضی سهم‌های کوچک و متوسط که کمتر از بازار رشد کردن و یا افت زیادی داشتند هم در مرکز توجه بودند.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۳۹۴ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است.

او می‌گوید: امروز تعداد ۲۳۹ نماد مثبت و ۵۴۷ نماد منفی همچنین ۴۵ نماد صف خرید و ۴۵ نماد با صف فروش به کار خود پایان داد.

وفایی مطرح کرد: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۷۷۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است. در نهایت هم شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۵ هزار واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
خواهش میکنم، شما را به خدا قسم ، به نمایندگی از سهام داران دارایکم، درخصوص وضعیت صندوق دارایکم و فاصله از ناو خود که به حدود۱۱۰۰۰ تومان رسیده است و عدم انجام ‌تعهدات دارایکم پس از دریافت سود سهام داران ، از رئیس بورس پیگیری و گزارش‌ تهیه کنید
آخرین اخبار