استاندار آذربایجان‌غربی با انتقاد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در پیرانشهر گفت: با نظارت‌های سنتی نمی‌توان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کرد و دستگاه‌های متولی با جدیت در این زمینه با متخلفان برخورد کنند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخودار پیرانشهر گفت: سیاست دولت سیزدهم ایجاد توازن و توسعه عدالت اجتماعی بوده و در این راستا ارتقای شاخص‌های مناطق مختلف در دستور کار قرار دارد که در همین راستا آموزش و پرورش در راستای ارتقای سرانه آموزشی با جدیت وارد شود.

وی در ادامه توجه به رشد و افزایش سرانه‌های توسعه‌ای در پیرانشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای بهبود و افزایش سرانه‌ها باید طرح جامع شهری با افق بلندمدت دیده شود.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در پیرانشهر گفت: با نظارت‌های سنتی نمی‌توان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کرد و دستگاه‌های متولی با جدیت در این زمینه با متخلفان برخورد کنند.

وی همچنین حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز دغدغه ارکان مختلف نظام و دولت سیزدهم، تامین مطالبات مردم بوده و مسئولان برای کمک رسانی به آنان و حل مشکلات منصوب شده اند و در این زمینه باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

معتمدیان با تاکید بر اینکه اگر هدف خدمت به مردم باشد، برای حل مشکلات مردم بن بستی وجود ندارد، گفت: لازمه رفع مشکلات مردم، داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: برای رفع دغدغه‌ها و خدمت به مردم، وحدت و همدلی میان مسئولان استان موج می‌زند و در انجام کار‌ها شاهد کار تیمی در استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.