رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع فرم مدارس در استان اصفهان آغاز شد.

  رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان با اشاره به اینکه داشتن فرم مدرسه الزام قانونی ندارد گفت: چنانچه در شورای مدرسه که شامل مدیر، نماینده معلمان و رییس انجمن اولیا و مربیان مصوب شده باشد که دانش آموزان فرم داشته باشند در آن مدرسه دانش آموزان موظف به استفاده از فرم هستند.


شهرام صانعی افزود: وظیفه بستن قرارداد با شرکت‌های تولید کنننده فرم مدارس بر عهده نماینده انجمن اولیاست و مدیر مدرسه و آموزش پرورش مسئولیتی در این زمینه ندارند.


او با بیان اینکه وظیفه نظارت بر قیمت گذاری و کیفیت فرم هم بر عهده دستگاه‌های نظارتی شامل سازمان‌های صمت و تعزیرات حکومتی است گفت: آموزش پرورش مسئولیتی در این زمینه ندارند و چنانچه والدین در این زمینه شکایتی دارند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان هم در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان گفت: درباره وضعیت فرم مدارس در کارگروه تنظیم بازار که با حضور نماینده آموزش و پرورش استان برگزار شد، مصوب شد با همکاری اتحادیه سامانه‌ای راه اندازی شود و در آن سامانه، مدارس، قرارداد‌هایی را که انجمن اولیا و مربیان با واحد‌های تولیدی منعقد می‌کنند، بارگذاری کنند و اتحادیه قیمت و کیفیت را بررسی کند.


مجتبی برزگر افزود: این سامانه از اسفند پارسال در حال راه اندازی بود که متوقف و دیر عملیاتی شد و هم اکنون در حال پیگیری هستیم تا برای سال تحصیلی جدید راه اندازی شود.


او گفت: خانواده‌ها شکایات خود را به اتحادیه مربوطه و یا اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

برچسب ها: لباس فرم ، مدارس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.