مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در طول پنج ماهه امسال، بیش از ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان ترانشه برداری شده است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت همچنین بیش از ۵۷۷ عدد گاردریل و جمع آوری شد و تعمیر بیش از ۲ هزار و ۴۴ عدد گاردریل دیگر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: نصب بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ تابلو و علائم در راه‌های استان، نصب بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۳۰۰ عدد در محور‌های ارتباطی استان، تسطیح و رگلاژ و ترمیم بیش از ۲ هزار و ۵۲۲ کیلومتر از شانه راه ها، جمع آوری، بازسازی و تعمیر حدود ۲ هزار و ۲۶۶ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی حدود ۷ هزار تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از دیگر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در پنج ماه گذشته از سال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین ایجاد و رنگ آمیزی بیش از ۶۳۷ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب حدود ۳۹۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن و ۹۰ فقره تعمیر نرده حفاظ و قرنیز از دیگر طرح‌های حوزه راهداری در این مدت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.