بعد از ظهر امروز هزار و ۲۰۰ نفر از خراسان جنوبی عازم تهران می‌شوند تا فردا در حسینیه امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار کنند.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت:  توفیق دیدار مقام معظم رهبر برای هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان حاصل شده و این افراد امروز بعد از ظهر به وسیله ۳۲ دستگاه اتوبوس عازم تهران می‌شوند تا فردا چشمشان به جمال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روشن شود.

او افزود: استان جمعیتی نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر دارد و انتخاب هزار و ۲۰۰ نفر از این جمعیت بزرگ کار بسیار سختی بود، اما با این حال تمام تلاش‌ها بر این بود از تمام اقشار مردم در این دیدار حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: برای هر مجموعه و شهرستان  سهمیه‌ای در نظر گرفته شد و با توجه  به اینکه این سهمیه‌ها محدود بود و نتوانستیم تمام افرادی که آرزوی دیدار با رهبر را داشتند در این برنامه جای دهیم، از مردم و عاشقان رهبری که  جا مانده‌اند عذرخواهی می‌کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این سفر توفیقاتی را خواهد داشت که علاوه بر اینکه بحث آرامش و تجدید روحیه مردم استان را به دنبال دارد قطعاً مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیاناتی را متناسب با استان و انتظاراتی را که دارند بیان خواهند کرد و همچنین رهنمود‌های ایشان می‌تواند برای مردم استان سندی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.