رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳۰ نفر در مراکز آموزش کوتاه مدت این سازمان آموزش دیده اند.

آقای فاتحی‌فر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳۰ فراگیر آزاد و قراردادی امسال در پنج مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی  تبریز، سه مرکز در شهرستان‌های میانه، مرند و عجب شیر و یک مرکز در شهر سهند آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به قرارداد‌هایی که با این معاونت منعقد شده است گفت: عقد قرارداد برای آموزش حدود ۴۰۰ نفر از سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح، سرمایه گذاری مسکن و شرکت فرآورده‌های نفتی استان آذربایجان شرقی از جمله این موارد است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به طرح آموزش سرباز مهارت نیز اشاره کرد و افزود:  از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت هزار نفر سرباز در استان در این طرح شرکت کرده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی در ادامه به برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرد و گفت:بیش از ۵۸۸۰ نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند.

آقای فاتحی‌فر گفت: علاوه بر دوره‌های آموزشی که از سال‌های قبل توسط معاونت آموزشی این سازمان برگزار می‌شود امسال دوره‌های  جدیدی نیز از جمله زبان چینی، تحلیل تکنیکال و پیشرفته در بازار‌های مالی و بین المللی، ساخت صابون‌های گیاهی، اصول فرمولاسیون پایه و ساخت کرم بدون تجهیزات پیشرفته توسط این معاونت تدوین و اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار