رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در یکی از مشاوران املاک در شهرستان رامسر خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: برابر گزارش منابع موثق در یکی از دفاتر مشاور املاک شهرستان رامسر، ۲ نفر از کارکنان دفتر املاک با همدستی یکدیگر دفتر مزبور را بصورت پاتوق جعل اسناد ملکی در آورده و مبادرت به تنظیم مبایعه نامه‌های صوری و با جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری با شیوه فروش املاک به افراد غیر می‌کردند.

او افزود: با تنظیم گزارش اولیه بهمراه مستندات لازم، دستور جلب و دستگیری متهمین اخذ و با استعلام از سامانه‌های اطلاعاتی فراجا متهمان شناسایی و با تشکیل اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و در اقدام غافلگیرانه متهمان در دفتر املاک دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اعمال مجرمانه شدند که در بررسی اسناد و مدارک در دفتر املاک مشخص شد که متهم اصلی ابتدا بنچاق مبایعه نامه‌های موجود در دفتر را استخراج و تحت عنوان خریدار بنام خود به فروش رسانده و سپس بر اساس همان مبایعه نامه، اقدام به تنظیم مبایعه نامه جدید و فروش به افراد غیر کرد که در همه مبایعه نامه متهمه ردیف دوم مبادرت به جعل امضائ مالک مشاور املاک داشته است.

او افزود: طی بازرسی از دفتر مذکور و همکاری مالک مشاور املاک، تعداد ۸ فقره مبایعه نامه صوری با جعل امضای مشاور املاک به همراه سه فقره چک کشف شد.

سرهنگ قیصری گفت: با کشف مستندات جعل و شناسایی مالباختگان اقدامات در خصوص تنظیم شکوائیه انجام و مواجهه حضوری با مالباختگان و معارضان شناسایی شده، در ۸ قطعه زمین جمعاً به متراژ ۲۸۹۶ متر مربع، متهمین ناگزیر به اقرار به بزه انتسابی شدند که با تشکیل پرونده قضایی متهمین به مرجع قضایی معرفی و پرونده تحت رسیدگی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.