مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای خرید از فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

عبدالله دارایی گفت: در طرح کالابرگ الکترونیکی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان خرید آنلاین از طریق کارت بانکی و نرم‌افزار «شما»،  از فروشگاه‌های مجازی فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای و ۱۲۲ هزار فروشگاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای شهریور ماه امسال خانوار‌های دهک‌های چهارم و پنجم به دهک‌های پایین‌تر اضافه شده اند تا در صورت استفاده ۵۰ درصدی اعتبار یارانه ۳۰۰ هزار تومانی خود، بتوانند ۱۲۰ هزار تومان یارانه بیشتر دریافت کنند.

عبدالله دارایی گفت: دهک‌های اول تا سوم مشمولین خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانستند با استفاده از این طرح از افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه بهره‌مند شوند و یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت منجمد گوساله، برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب بطری، پنیر ، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را از هر نشان تجاری خریداری کنند.

وی افزود: خانوار‌های مشمول می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجری طرح از یارانه تشویقی طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده کنند و همچنین از طریق سامانه «شما» و نصب این نرم‌افزار از وجود فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های متصل به طرح در نزدیک‌ترین محل سکونت خود اطلاع یابند و یا از طریق شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقیمانده اعتبار خود آگاهی پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.