رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۸ شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد همه وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.