مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ۱۴ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز‌های مهران و شلمچه اعزام شد.

روح‌الله غلامی در خصوص آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران به چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: امروز به‌منظور تسهیل ارائه خدمات سفر در دور بازگشت زائران اربعین حسینی ۹ دستگاه اتوبوس به پایانه برکت مرز مهران و پنج دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی در روز‌های پایانی سفر‌ها و ضرورت تسریع در ارائه خدمات به زائران، نسبت به اعزام اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مرز‌های مهران و شلمچه اقدام شد.

غلامی تصریح کرد: اتوبوس‌های اعزامی چهارمحال و بختیاری پس از ورود به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه علاوه بر هماهنگی با مسوول ایستگاه مسافری در این پایانه‌ها نسبت به مسافرگیری با مقصد استان‌های کشور اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: گروه‌های اعزامی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری علاوه بر استقرار در مرز‌های مهران و شلمچه نظارت بی‌وقفه، مستمر و شبانه‌روزی برای تامین ناوگان مسافری به‌منظور بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار