رئیس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: با اعلام قطعی اسامی بازیکنان تیم‌های ملی رشته‌های مختلف، تاکنون حضور ۱۵ ورزشکار توانیاب این استان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.

مصطفی صفایی رئیس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: البته افزایش این آمار همچنان امکان پذیر است چرا که کادر فنی برخی دیگر از تیم‌های ملی توانیاب، هنوز لیست قطعی را اعلام نکرده اند.

وی ادامه داد: خراسان رضوی با ۶ و هفت بازیکن به ترتیب در تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان و تیم‌های والیبال نشسته مردان و بانوان بیشترین نماینده را در این تیم‌ها دارد و در واقع یک ظرفیت ورزشی عالی در این رشته‌ها به شمار می‌رود.

رئیس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: همچنین حضور نسرین شاهی ملی پوش تیراندازی خراسان رضوی در تیم ملی قطعی شده است و علاوه بر وی علی صیفی و ابولفضل ظریف به ترتیب در تیم‌های ملی وزنه برداری و شنا برای حضور در این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

صفایی اضافه کرد: رقابت‌های پاراآسیایی چین از اول مهر ماه سال جاری در شهر هانگژو برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین رقابت‌های جهانی توانیابان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.