امام جمعه موقت یزد گفت: حضور بیش از ۲۲ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور مختلف جهان در حماسه بزرگ اربعین، خاری در چشم دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد، اظهار کرد: فتنه، آزمون الهی است و پیامبر اکرم (ص) فرمودند " فتنه‌ها مانند پاره‌های شب تاریک، پیش روی مردم قرار دارند و یکی بعد از دیگری خواهند آمد و عده زیادی در این فتنه‌ها رفوزه خواهند شد".
 
او به ۱۷ شهریور، جمعه سیاه نیز اشاره کرد و گفت: در روز ۱۷ شهریور رژیم سفاک شاهنشاهی مردم زیادی را به شهادت رساند؛ حامیان پهلوی برای مردم و کشور ارزشی قائل نبوده و نیستند و فقط برای اربابان خود فعالیت کرده و می‌کنند و حلقه به گوش استکبار هستند.
 
امام جمعه موقت یزد در ادامه یاد و خاطره دومین شهید محراب آیت الله مدنی که در ۱۹ شهریور به شهادت رسید را گرامی داشت و گفت: برای برپایی نماز جمعه هزینه‌های زیادی پرداخت شده و این نماز‌ها خار چشم کفار و منافقان است.
 
حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنانش در مورد مراسم اربعین تصریح کرد: بیش از ۲۲ میلیون نفر از ۱۰۰ کشور مختلف جهان در این مراسم عظیم حضور یافتند و حماسه بزرگ تاریخ را آفریدند، حماسه‌ای که خاری در چشم دشمنان اسلام است.
 
او با بیان اینکه مردم با عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) این حماسه بزرگ را آفریدند تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند، خدا که بخواهد هر کاری شدنی است؛ مراسم اربعین به خوبی برگزار شد و این عظمت و شکوه حسینی هر چند در رسانه‌های خارجی دیده نشد، اما نور خدا خاموش شدنی نیست و همیشه تابناک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.