دستبند پلیس بردستان سارقان موتور سیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد و گفت: ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه از سارقان کشف شد.

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" اظهار کرد: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در هفته‌های اخیر در محدوده اطراف حرم حضرت "عبدالعظیم" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی‌های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در پانزدهم شهریور ماه امسال موفق به دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتور سیکلت و کشف ۳ دستگاهخ موتور سیکلت سرقتی می‌شوند.

سرهنگ طرهانی ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان ۲۷ الی ۳۱ ساله ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده" شهرری" معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل دادسرای شهرستان ری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار