ناظر گمرکات و مدیر کل گمرک کرمانشاه ارزش کالا‌های ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات استان در پنج ماه نخست امسال را ۳۸۵ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۳۸۳ دلار عنوان کرد.

علی‌اصغر عباس‌زاده ناظر گمرکات و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت : ارزش کالا‌های ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در پنج ماه سپری شده از سال جاری رشد ۸۷ درصدی وزن و افزایش ۳۴ درصدی را به دنبال داشته است.

وی وزن کالا‌های ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در این مدت را یک میلیون ۱۳۱ هزار و ۷۱۵ تن عنوان کرد و گفت: گمرک پرویزخان با ۳۶۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۳۷۸ دلار به وزن یک میلیون و ۸۹ هزارو ۴۹۳ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۴ درصدی ارزش و سهم ۹۶ درصدی وزن را از آن خود کرد.

عباس‌زاده میزان رشد کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن را ۸۰ درصد و از لحاظ ارزش ۲۶ درصد عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه در ادامه سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۶ درصد و از حیث وزن چهار درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۴ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۵ دلار به وزن ۴۲ هزار و ۲۲۲ تن دانست.

عباس‌زاده، عمده کالا‌های ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.