مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: روند توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان همزمان با دولت سیزدهم تسریع شده است.

علیرضا جیلان اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم نگاه خاص و ویژه‌ای به حوزه گردشگری به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری داشته است.

وی افزود: در همین راستا چهارمحال و بختیاری به‌عنوان قطب گردشگری ایران معرفی و تلاش‌های قابل‌توجهی برای ارتقاء و رونق این حوزه شده است.

جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور صدور مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و اردوگاه‌های گردشگری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با هدف مشکلات گردشگران و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در دولت سیزدهم عملیاتی شد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای تقویت حوزه گردشگری به‌شمار می‌رود.

جیلان اضافه کرد: در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من یک سرمایه گذار سه ماهه دنبال مجوز برای تحویل دادن موزه برای رونق گردشگری در شهر خودم هستم ولی هیچ توجهی نمیشه چرا لطفا جواب بدید
آخرین اخبار