رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب گفت: سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل، خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز در این شهرستان کرده بودند، توقیف شدند.

رضا بهروزی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر کامیون‌های حامل مواد معدنی گفت: طی این نظارت ها، سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل و خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز کرده بودند توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

بهروزی ادامه داد: با بررسی‌های صورت‌گرفته و اظهارات رانندگان، افرادی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به تأمین و فروش مصالح کرده بودند شناسایی و پرونده تخلفاتی با عنوان تهیه و تأمین و فروش غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای برای آن‌ها تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در مورد این خاطیان، اقدامات قانونی طبق ماده ۱۹ قانون معادن و همچنین ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص تصرّف در اموال عمومی و دولتی توسط دستگاه قضایی، اعمال خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب یادآور شد: هرگونه برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و معادن توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و تمامی نهادها، ادارات و ... تصرف در اموال عمومی و دولتی بوده و جرم تلقی شده و نیازمند اخذ مجوز برداشت رسمی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.