استاندار:

مجتمع فرآوری محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ایجاد شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش کشاورزی با محصولات منحصر بفرد از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین باید یک شهرک فرآوری محصولات کشاورزی راه‌اندازی شود .

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان   در نشست شورای اداری شهرستان دلگان گفت:  یک شهرک فرآوری محصولات کشاورزی راه‌اندازی شود تا   پس از بسته بندی، محصولات تولید شده به سایر کشورها ارسال شود.

وی  اظهار داشت: خوشبختانه خداوند ثروت فراوانی را به این استان ارزانی داشته که باید از این ثروت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین باید یک شهرک فرآوری محصولات کشاورزی راه‌اندازی و محصولات بسته بندی شده و به سایر کشورها ارسال شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدیران حاضر در این نشست خاطرنشان کرد: کارها باید با سرعت و دقت انجام شود و هر جا در حوزه تصمیم گیری با مشکلی مواجه شدید وظیفه ما حل مشکلات است.

کرمی اذعان کرد: کار مردم باید تسهیل شود و هر کسی به ما مراجعه می‌کند باید کارش را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید سرمایه‌گذاران بومی را پای کار بیاوریم تا شاهد توسعه هر چه بیشتر این استان باشیم.

وی با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) افزود: امام حسین علیه السلام به همه ما تسلیم بودن در برابر خداوند را آموخت.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امام به راز بندگی دست یافت و در اوج عشق به خداوند به شهادت رسید، ادامه داد: امام حسین علیه السلام تمام تلاش خود را برای هدایت بشریت و اجرای فرمان الهی به کار گرفت و دین رسول الله (ص) را گرامی داشت.

 
 

برچسب ها: استانداری ، خرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مهرپویان
۱۶:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام لازمه سرمایه گذاری دراستان بخصوص افراد بومی اعتماد سازی است که متاسفانه درده های گذشته به دلایل فراوان ازجمله ناباوری توانمندی افراد بومی وحتی بعضا به سخره گرفتن شان وعدم وفا به تعهدات درصدور مجوز های صادره دیوار عدم اعتماد بین سرمایه گذران بومی وحمایت دوایر دولتی مرتبط روز بروز مرتفع تر شده است بگونه ای که امروزه شاهد مانع تراشی بجای رفع موانع تولید برای تولید کنندگان دراستان هستیم