نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در سال قبل جذب شده است.

احمد راستینه هفشجانی اظهار کرد: در سه سال اخیر در سفر رؤسای قوا به چهارمحال و بختیاری مصوبه‌های مطلوبی برای تسریع در روند توسعه این استان تصویب شد که تلاش برای تحقق این مصوبات در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب بزرگ‌ترین طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۹۰ درصد این طرح در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن قرار دارد و با ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است.

راستینه به آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اشاره و تصریح کرد: اختصاص و جذب بقیه اعتبارات تکمیل و بهره‌برداری راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در سه سال اخیر روند احداث جاده‌های شهرکرد به شلمزار، بن به داران، کیان به طاقانک، سامان به قراقوش، طاقانک به سیرک به نوآباد و سورشجان به سودجان در حال اجرا است.

راستینه اظهار داشت: تکمیل جاده‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن با سرعت در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
از جمله پیشرفتهای هر استان داشتن رگهای ارتباطی و راهها و شاهراه‌ها و زیرگذر ها و روگذرهای خوب و مسیرهایی چندخطه و هموار است
آخرین اخبار