گزینه مدنظر گل محمدی در خط حمله مشخص شده و او اهل برزیل است.

 تیم فوتبال پرسپولیس مدت هاست به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا ضعف خود در خط حمله را به این واسطه پوشش دهد و در این مدت با گزینه‌های مختلفی مذاکره شده و هرکدام به دلیلی به نتیجه نرسیده است.

گفته می‌شود ۲ مهاجم برزیلی بعد از بررسی‌های فراوان مورد تایید یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند و قرار است مذاکرات نهایی با آن‌ها برای پیوستن به جمع سرخپوشان انجام شود که یکی از این ۲ مهاجم فصل گذشته در سوپرلیگ چین بازی کرده است.

با این تفاسیر و با توجه به قوانین جذب خارجی در لیگ برتر ایران و شرط آزاد بودن بازیکن، تنها گزینه سازگار با این اطلاعات، جاناتان دا سیلوا، مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم رانگ چنگ چین است؛ این مهاجم در سال ۲۰۲۲ در لیگ چین رتبه پنجم را کسب کرده تا شرایط حضور در لیگ ایران را دارا باشد.

این مهاجم ۳۳ ساله و ۱۸۵ سانتیمتری،  بیشتر عمر خود را در لیگ‌های شرق آسیا از جمله کره و چین سپری کرده و در مقطعی کوتاه هم در فوتبال فرانسه حضور داشت. ارزش فعلی او در سایت ترانسفر مارکت، ۳۰۰ هزار یورو است.

حال باید منتظر ماند و دید تکلیف نهایی حضور او در لیگ برتر ایران چه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
باید یه گلریزان براش بگیرن!۳۰۰هزار یورو
Germany
حسام
۱۱:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
قیمتش خوبه سنش مقداری بالاست و کیفیتش نامشخصه. توی این پست جای ریسک نداریم. کسی که گرفته میشه باید از کاراییش مطمئن باشیم. همون عیسی رو نگهداریم حداقل توی لیگ و بازیهای بزرگ و دربی به کارمون میاد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
دست به هر کاری می‌زنیم یک سرش می خورد به چین لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۰:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
اشتباه نکنم این صدمین گزینه مد نظر آقا یحیی ست که فقط معرفی میشه و بعدشم از خاطره ها پاک میشه.البته که این اخبار صد در صد کذبه و فقط بخاطر سرکار گذاشتن هواداره.ولی نکنید؛این کار رو نکنید هوادار هم یک انسانه و به شعورش توهین نکنید.هر چند که این مسئله رو حاشا میکنید ولی واقعیت همینه.چون تیمی که واقعا قصد خرید بازیکنی رو داشته باشه محاله بخاطر مسائل امنیتی تا نهایی نشدن قرارداد اسم و مشخصات طرف رو افشاء کنه.پس اینا صرفا یه سری اسم که فقط به نیت سرگرم کردن هوادار عنوان میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
پریرا دیگر در راهست آخه ۳۳سال
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۴:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
از قیمتش معلومه کیفیتش چقدره
آخرین اخبار