درستى به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

جا به جایى بیش از ۱۶۰ هزار مسافر توسط مترو در اربعین حسینی

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابه جایی رایگان ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر از سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، شهدای ۱۷ شهریور و شهرری در روز اربعین حسینی خبر داد.

مسعود درستى، مديرعامل شركت بهره بردارى مترو تهران و حومه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آمار تعداد مسافران دیروز مترو در پياده روى جاماندگان اربعين اظهار كرد:  همزمان با مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در روز چهارشنبه  ۱۵شهریور  از ابتدای صبح تا ساعت ۱۹:۳۰  در سه ایستگاه  به ۱۶۸ هزار ۵۴۹ نفر خدمات رایگان ارائه شد.

وی افزود: در روز اربعین حسینی ایستگاه شهرری واقع در خط یک مترو تهران به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  با جا به جایی ۱۵۵ هزار و ۷۱۶ نفر  بیشترین مسافر را جا به جا کرد و  ایستگاه امام حسین (ع) در مجموع میزبان ۳هزار و ۱۴۹ نفر و از ایستگاه شهدای ۱۷شهریور  ۹ هزار و ۶۸۴ نفر  جا به جا شدند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه حرکت‌های مسافری خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت با نیم ساعت تعجیل، در ساعت ۵:۳۰ آغاز شد تصریح کرد: به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۹۵ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارائه سرویس دهی منظم، محیطی امن برای شهروندان و مسافران  ایجاد شود.

برچسب ها: مترو ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.